Sunday, August 10, 2008

My Way

一直在酝酿
一直在盼望爸爸和妈妈
唯一的理想
六月第六天
一九八四年
我第一次对他们眨了眨眼
等待快点过去
多少个明天
希望这个宝贝快快长大一点一点
身体要健康所有的事情都如所愿
baby长大以后就是小娥

i will find my way
i want a different way
i'll change the wind and rain
there be a brand new day

小时候受伤有人心痛失落有人安慰
现在遇到困难自己就要学会面对

i will find my way
i want a different way
nothing will stop me now
no matter what they say

困难要用我的坚强和努力勇敢面对
现在用心去追感觉就对

i'll find my way
i will find my way
i find my way

一直就这样找我的方向
不理会别人奇怪的眼光
直到有一天我
忽然发现梦想已经在实现
等待快点过去多少个明天
看着自己已经慢慢长大一点一点
我的生活应该让我自己学会掌握
想信自己不怕风雨再多

本人很喜欢这首歌

虽然是一首旧歌


真的

小时候没这么多烦恼

长大后烦恼也随着年龄的增加

有时不可看表面

我相信每个人都有他自己的烦恼

只是看你愿不愿意去解决而

我呢?

会选择逃避。。。。。。。



8 comments:

potatofly said...

I WANT TO FIND A SHORTCUT WAY TO MY SUCCESS DAY...

Anonymous said...

Lena say:
haha... i will support u de..

Anonymous said...

CICAK:
GO FIND ONE RICH MAN LA

LENA:
10S WOH

potatofly said...

y suddenly ask ppl go find rich man =_='''

Anonymous said...

Lena say: haha... i know who ur mean... :p

Anonymous said...

sg:

lena who u mean?

potatofly said...

whay u mean arr??

Anonymous said...

sg:

huh?
wat u all asking
tak faham la